Livsglädje. Eller, ja...

Så här fint var det häromhelgen när vi var och knatade på Djurgården. Skulle gärna gjort det idag, men tror tyvärr inte att det finns tid över till det idag.
 
Just nu gör jag dock ingenting mer än att vänta på att klockan ska bli nio så jag kan väcka Bekanten. Har flera saker jag skulle vilja pyssla med, men alla är för högljudda. Har försökt roa mig med datorn, men den har verkligen inte gett någonting. Internet ska ju vara oändligt och allt det där, men jag tycker det är pyttelitet. Är ju självklart ens eget fel att man inte är äventyrlig nog att hitta nya, roliga platser. Men ändå.
 
Positivare än så blir det inte denna onsdagsmorgon. Kan dock avsluta med ett problem, för att öka misären ytterligare. Är nämligen så att jag har två paket som ligger och väntar på mig hos utlämningsstället. Dock lär jag få ytterligare ett paket antingen i morgon eller dagen efter det, och jag gillar verkligen inte utlämningsstället så vill helst slippa gå dit två gånger samma vecka. Så det är en klassisk pest eller kolera eftersom jag väldigt gärna vill ha paketen som redan kommit nu, nu, nu.
 
Det är för all del ett förhållandevis lätt problem att ha, men. Ett problem är ett problem, som jag brukar säga.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback