Roller skates, spring, party, fun!

Fullstor version finns som vanligt här.
 
Ja, det var ju ett tag sedan något blev målat på grund av tidsbrist. Var dock och bläddrade bland vinylomslag i veckan och fick inspiration till en hel massa bilder. Bland annat ett par rullskridskor, så ni på morgonen fick jag lite tid och energi över till att åstadkomma något.
 
Är väldigt nöjd, gillar att bilden inte är perfekt. Hur som helst fick jag för mig att det var torsdag idag, jag har verkligen ingen koll nu för tiden, så tänkte lägga in den i veckans torsdagstema eftersom jag tänkte på det när jag fick inspirationen. Temat var kalas och sattes av Lady Thirty. Trots att det är fel dag får det hamna i kategorin - det är ju trots allt tanken som räknas.

Kommentarer
Postat av: LADY THIRTY

Tjusigt! Kul att du ville vara med!
Klart jag lägger upp!
Fixar det så fort jag kommer hem!
Tack snälla söta för gratulationen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback