Högt och lågt.

Idag fann jag mig själv ståendes i en bodybuilder-affär omringad av hög, pumpande, musik och män och kvinnor i minimala tygtrasor och enorma muskler som i ärlighetens namn gjorde mig livrädd. Det fanns en scen också. Herregud. Scenen. Jag minns inte senast jag koncentrerade mig så hårt på att inte titta på något. På scenen stod det nämligen två vuxna karlar som med stor sannolikhet ätit en hel del skumma grejer i sina dar. De var hur stora som helst. Jag kunde på största allvar inte titta åt deras håll eftersom det fick mig att rodna.

Jag känner mig malplacerad i de där affärerna redan från början, men idag slog definitivt alla rekord. Vid ett tillfälle kom ett av de där monstren fram till mig med en bricka med diverse powerbars, eller vad det nu kan ha tänkas vara, och jag vågade knappt säga nej tack.
 
 
 

 
 
Jag fick, traumat till trots, även upp insynsskyddet idag. Måste säga att jag är väldigt nöjd med det hela. Nu är det bara att hoppas på att det sitter uppe som det ska.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback