Det är mitt ok att bära.

Picks: Hur går det med Markus Larsson-affären?
Jag: I ett avsnitt, från förra året, möjligen förrförra, sa han att han precis skaffat flickvän, så jag vet inte. Hoppas att det tagit slut.
Picks: Sluta bli kär i killar som redan är upptagna! Therese-syndromet.
Jag: Men det visste jag ju inte då! Men tror det är min grej. Då slipper man ta nederlaget att de inte vill ha en liksom.
Picks: Nej precis, det är ett syndrom. Du dras till upptagna killar.
Jag: Blabla är singel!!!! Fast han är jag för all del inte kär i. Fan.

Nu var ju personen i inlägget inte en seriös kandidat, men poängen är dock genuin. Det är något med mig och icke tillgängliga pojkar.

Och på tal om Markus, vad jobbigt det skulle vara om han såg vad jag skrivit om honom, men jag känner mig ganska säker på att han inte tillhör min läsarkrets eller har anledning att snubbla in här, så då känns det lugnt att skriva om det. Lustigt det där fenomenet egentligen men Internetet och forum som det här och andra. Hur mycket man egentligen delar med sig till folk som man inte har någon aning om vilka de är.

Aningens läskigt faktiskt när man tänker på att man inte alls vet vem som läser det man skriver.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback