Therese, med nattlampa.

När jag går och lägger mig tidigt så drömmer jag mardrömmar, det slår aldrig fel. Och ju tidigare jag går och lägger mig, desto värre blir drömmen. Igår gick jag och la mig klockan nio så självklart vaknade jag med ett ryck några timmar senare; livrädd på grund av att min pappa höll på att bli uppäten av en stor, stor, stor orm.

Jag var så rädd att jag inte vågade somna om utan att ha en lampa tänd. Detta för att kunna öppna ögonen och direkt kontrollera så att det inte ringlade någon stor orm på golvet vid minsta lilla ljud. De kan komma upp ur toaletten vet ni.

Jag förstår på riktigt inte varför det inte är olagligt att ha sådana farliga djur som privatperson. Visst, en hund kan bli galen och hugga efter människor, men de är i alla fall uppfödda till sällskapsdjur. Framför allt så slukar de inte andra djur levande som basföda.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback