Som en skolflicka.

Ni vet han jag skrivit om några gånger? Han jag springer på lite då och då på Campus och vi ler och säger hej till varandra som jag har en avståndsförälskelse i? Jag såg han idag. Jättenära och jättelänge. Och jag blev så kär, alldeles fjärilsfull i magen.

Eftersom att jag meddelar Pickford om varje ointressant detalj av mitt liv så smsade jag nyheten till henne. Två minuter senare ringer människan upp och berättar att Lo berättat för henne att han ska skriva tenta på samma ställe som vi.*

Så jag fick se han igen. Och jag blev så där barnsligt glad och nervös som man kan bli ibland. Var så klart tvungen att stänga av det under tentan, men ikväll när jag ska gå och sova; då ska jag ta fram den där känslan igen och somna lycklig.



*Nej, vi är inte fjortisar; men hon insåg att det var information som jag förmodligen skulle vilja veta.

Kommentarer
Postat av: Egoinas mamma

Å vad underbart! Jag vill också vara avståndsförälskad. Kanske därför lösningen på Dagens Nöt var just det.. :D

Postat av: Egoinas mamma

Sv: Hahaha! Men vi SKALL inte vara kinkiga i dag!! :D

2009-10-26 @ 20:45:43
URL: http://egoinasriktigamamma.blogg.se/
Postat av: Njorun

Åh så mysigt! Så charmigt! lycka till med din hemliga förälskelse! :D

2009-10-27 @ 20:58:53
URL: http://njorun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback