Irriterande känsla.

Jag är sugen på... något. Jag vet inte vad. Och det driver mig till vansinne. Inte för att jag brukar äta saker mitt i natten, men att vara sugen på en ospecifierad sak är väldigt, väldigt irriterande.

Speciellt som jag samtidigt som jag är sugen på något jag inte vet vad det är, är fruktansvärt törstig - men galet ointresserad av att dricka vatten. Vatten som är det enda törstsläckande, för att inte tala om det enda drickbara i min lägenhet. Eller ja, rent fysiskt kan man väl dricka matolja, soya och hallonvinäger också om man är på det humöret; men det skulle ju knappast hjälpa till att släcka min törst...


Kommentarer
Postat av: Egoinas mamma

Törstar efter något..

Men det kan vara när man är hungrig också, man vill äta, men inget frestar.

God morgon! :D

Postat av: pickan

have you tried cocaine?

2009-10-25 @ 09:29:58
Postat av: Njorun

För det första låter Hallonvinäger väldigt spännande, för det andra har jag hört från div kostexperter att obestämt sug på det viset oftast beror helt enkelt på en misstolkat signal om törst... :)

2009-10-25 @ 10:06:46
URL: http://njorun.blogg.se/
Postat av: Egoinas mamma

Sv: Hahaha! Jag kan ju testa! det var förresten ditt inlägg som sporrade mig till mitt.. :D

2009-10-25 @ 14:46:43
URL: http://egoinasriktigamamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback