Igår kröp jag ner i sängen för att sova redan klockan nio.

Jag var så fruktansvärt uttråkad, och när jag är uttråkad blir jag väldigt irriterande. Jag klarade helt enkelt inte av mig själv längre så jag bestämde mig för att gå och lägga mig.

Problemet nu blir ju att sömnrytmen är helt förstörd. Kommer ta mig flera dagar att komma tillbaka till en mer bekväm sådan. Att jag kommer vilja gå och sova klockan nio ikväll gör i och för sig inte så mycket eftersom att jag tydligen börjar klockan åtta imorgon. Jag var helt säker på att det var klockan tio, så det var ju en otrevlig överraskning att gå förbi kalendern och se hur det egentligen ligger till.

Ännu värre är att jag nu igen befinner mig i det uttråkade stadiet. Och klockan tolv på dagen är lite väl tidigt att gå och sova. Det går liksom inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback