Sorry boys.

Den här veckan har jag rört vid Pickfords hud två gånger, så jag antar att vi är tillsammans nu. Jag hade aldrig föreställt mig ett liv tillsammans med en flicka men nu är det som det är med den saken.

Jag är lite orolig dock, och det av flera olika anledningar. Bland annat så har ingen av oss tidigare visat något intresse för osnoppsmänniskor "på det sättet". Men framför allt är jag orolig över hur vi ska komma överrens om vad vi ska titta på när vi ska vara hemma och ha myskväll.

Pickford är nämligen en hardcore Family Guy-fantast. Själv är jag mer åt Gilmore Girls hållet. Och jag kan ju ärligt säga att jag inte ser fram emot bråk om vad vi ska titta på. Jag ser definitivt inte fram emot de gångerna hon vinner och jag blir tvungen att se på Family Guy. Jag tycker för all del att en del av alla miljoners klipp hon skickat till mig under åren varit skojiga och så - men ett helt program? Njae...

Dessutom oroar det mig lite att hon relativt nyligen kom ur ett långt förhållande, jag vill ju inte bara vara en rebound för henne. Det skulle vara jättejobbigt när hon i så fall lekt klart med mig och gick vidare med sitt liv utan mig och jag blev tvungen att se henne varje dag i skolan.

Nej, det är bara att hantera situationen och hoppas att vi får ett långt och lyckligt liv tillsammans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback