Lång vecka, kort sammanfattning.

Den senaste veckan har jag varit i säng innan halv tio och konstant haft saker att göra. Jag firade fredagen med att stanna uppe tills nu och renskriva anteckningar.

Dessutom så dog jag lite inombords när jag såg Bonde söker fru och hon hästtjejen var på picknick med han oteknolog-killen och de sa att de tyckte om varandra och kysstes. Therese vill också! Inte med honom dock... Eller henne heller för den delen.

(Och du är min überhjälte den här veckan babe.)

Kommentarer
Postat av: Em

Oj, det var ett tag sen jag var hos dig. Är det inte skönt att lägga sig i tid? Och skönt att ha mycket att göra? Ja, inte om det blir stressigt, men om man kan ta undan steg för steg utan stress, så gillar jag att ha att göra.



God morgon, vackra kvinna!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback