I alla fall underbart ute.

Ibland måste jag ljuga för mig själv för att få mig att göra olika saker. Som i morse när det var dags att gå upp för att tvätta till exempel. Då lyckades jag lura i mig själv att jag bara skulle gå ner, lägga in tvätten, rulla upp cykeln och sedan krypa ner i sängen igen i en timma innan det var dags att gå ner till tvättstugan igen.

Självklart var jag medveten om att jag skulle bli pigg och inte kunna krypa ner i sängen igen efter den strapatsen, men jag är som tur väldigt lättlurad när det kommer till sådant där.

Ta in cykeln ja. Jag ville inte att den skulle stå ensam ute hela långa julen så jag tog in den i lägenheten. Eftersom att det är massor med snö ute var jag tvungen att ställa den i badrummet under tiden som den snö jag inte lyckades torka bort utomhus smälter.

Nu är bara frågan hur i allsin dar jag ska komma åt att duscha...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback