Utvik i bloggen!

För ett, ganska så bra, tag sedan så berättade jag om hur en bekant till mig tyckte att jag skulle passa som utvikningsmodell. Självklart den komplimang som alla tjejer vill höra. Idag så tänkte jag göra honom till lags och därför påbörjar min nya karriär exklusivt här på bloggen. Och eftersom att jag är nybörjare så tänker jag börja med små så kallade babysteps. Blir därför idag bara en uppdragen kjol. Eftersom att jag gjorde det här i går morse innan jag åkte till tentan så hann jag tyvärr inte ta av mig bodyn och mina leggings, men ni kan se kanten från kjolen så använd den uppvikta kjolen och er fantasi så blir det ändå fulländat.
Hoppas att du blir stolt över mig nu [censur]!

 
       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback