Jävla pissdag! (Med vissa ljuspunkter.)

[Ett urdrag.]

 Väl på föreläsningen så bestämde jag mig för att på femton minuters-rasten skynda mig hem och registrera mig i bokningsdatorn så att min bokning inte skulle förfalla. Alternativet var att strunta i föreläsningens sista timma, dock var det så att det var idag efter lektionen som vi skulle få hämta ut tentakompendierna - alltså blev alternativet diskat.I alla fall så susade (cyklade jättejättefort i motvind) jag iväg kom in i tvättstugan och insåg att en av mina maskiner redan var ockuperade. Kände då tvånget att "paxa" den resterande tvättmaskinen. Det enda plagget som kände logiskt att ta av mig var jackan. Med andra ord så flög (cyklade jättejättefort i motvind - ja, det är möjligt: alltid motvind i Lkpg) jag tillbaka till föreläsningen utan jacka - det var kallt.

När jag var tillbaka så insåg jag glatt att jag även skulle hinna med en sväng förbi toaletten, väl där så la jag ifrån mig nycklarna...
Precis då jag satt mig ner inne i föreläsningssalen - ungefär på mitten av bänkraden - så inser jag att jag glömde nycklarna. Måste därför, samtidigt som läraren börjat föreläsa, ta mig ut och iväg efter nycklarna och sedan tillbaka in igen. Och som så vanligt är i föreläsningssalar så har den vi var i sådana där som man fäller upp bordet på. Krångligt med andra ord.

Nej, idag har saker och ting allt jävlats med mig. Däremot så fick jag idag åter igen chansen att titta lite på LIU:s hetaste kille (som jag sett hitintills). Inte helt fel. Inte fel alls faktiskt, om man bortser från att jag idag hade på mig nödklänningen eftersom att det som nämnt var tvättdag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback