Världens bästa ljudkille - det är jag det!

Idag så har jag ont i huvudet och ögonen. Självklart så beror det på igår. Vad annars kunde det vara? Hoppas i alla fall att det är bra nu.

---

Idag har varit tröttsamt. Det började galet då lokalen jag skulle spela in i var dubbelbokad så att jag blev tvungen att stå och mima samtidigt som en scen byggdes upp runtomkring mig. Ja, det var lite pinsamt. Men cool som man är så gick det bra i alla fall. I alla fall om man ser till omständigheterna. På sätt och vis var det skönt för nu har jag inget bildmanus jag måste klippa efter längre!

Sedan så var jag världens bästa ljudkille. Något som är en stor bedrift, på flera många olika sätt. Bland annat på grund av att jag är tjej.

Dessutom så tog jag mig i kragen och skrev loggbok. Väldigt stolt över mig själv. Blev dock lite hafsigt på slutet eftersom att det blev bråttom till bussen.

Nej, det är som du får intrycket av: jag har inte gjort något roligt idag alls. För när jag kom hem så satte jag mig och kollade på Fråga Olle som jag spelade in igår eftersom att jag inte klarade av att vara vaken längre än till tio över nio. Det var i och för sig lite roligt. Speciellt när Martin (och Olle, men han var inte kul) skulle kolla hur gitarrsolot var "för det man gör ensam". Det visade sig att det var alldeles perfekt låt för sådant.

Fick för övrigt studentmössan idag. Jättefin kartong den låg i. Jag har nog aldrig sett mig själv som en student, men när jag såg asken och ordet student så började i alla fall tanken att gro. Inte så mycket kvar nu.

---

Det känns bra att jag måste plugga på vår riktiga dator, men att jag inte kan göra det på grund av att F ska spela spel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback