Sirap i hjärnan.

Min första lektion var inställd på grund av sjuk lärare. Inte roligt alls. Speciellt inte på en indvalsdag. Sitter här och försöker vara duktig och skriva lite uppsatsdelar nu när jag ändå har några timmar att slå ihjäl. Det är dock inte så lätt. Har koncentrationssvårigheter. Dessutom så låter det här tangentbordet extremt mycket. Vad nu har med det saken och göra, men jag antar att det irriterar mig? Och om inte det vore nog så finns det inget msn här! Det om något är väl ett brott mot mänskligheten?! Är i alla fall min personliga åsikt. Är kanske lite lätt hyperbolvarning över det uttalandet, men ni förstår vad jag menar. Vilket för övrigt påminner mig om att jag även måste träna in orden. Måste även göra stilanalysen. Har gjort första delen. Men eftersom att jag inte är helt säker på hur man faktiskt gör så känns det lite instabilt.

Allt detta på en och en halv timme. Najs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback