Papperspåse till Peter Pan?

Så jag gav till slut upp. Jag tog en värktablett. Klarade helt enkelt inte av huvudvärken lägre. Det blev för mycket. Är i alla fall nästan helt borta nu. Beroendet ? here I come?

Något jag gjort men aldrig kommer att göra igen: Vaxa benen med huvudvärk.

---

Jag vet inte riktigt vad människan [läs: frisören] gjorde med mitt hår igår. Men jag gillar det inte. Undrar om det skulle se konstigt ut att gå runt med en papperspåse på huvudet? Blir nog till att byta frisör - igen. Men det tar emot för jag gillar frisören i fråga, men de senaste gångerna har hon helt enkelt inte presterat önskat resultat. Hoppas i alla fall att det blir bättre när det har fått växa lite. Brukar ju ofta vara så att det är katastrofvarning de första dagarna.

---

Det känns jättebra att jag inte har någon aning om vart jag ska vara på framtidsdagen... Det sitter väl ett schema någonstans så får väl använda de där hjärncellerna som folk alltid tjatar om och försöka minnas vad jag valde. Men det är ett senare problem.

---

För alla som knappt har kunnat sova på grund av nyfikenhet: Det blev varken den röda eller svarta väskan. Blev i stället en grå/svart bag. Och läs och häpna: jag har plats över! Vilket betyder mer plats för inköp såklart.

---

Som jag tidigare skrev så tycker jag att människor får vara som de vill så länge det inte är mot lagen, men jag måste erkänna att en 52-årig gubbe som klär ut sig till Peter Pan och andra liknande figurer? Det har jag väldigt svårt för. Att han sedan är tillsammans med Tingeling och att de dansar älvdansen tillsammans gör ju inte det hela lättare. Men hej: bara de är lyckliga så.


---

Tror att jag hittade min framtida lägenhet idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback