Det där med namn är inte riktigt min grej.

Idag var jag inte i skolan. Något som gör mig väldigt sur om man ser till hur mycket problem jag hade igår att få ut alla utskrifter och den tid jag la ner på att träna på mitt tal. Allt detta i onödan. Jag var nämligen inte riktigt i form i morse. Det var inte ens tal om att bege sig iväg till skolan. Jag hade problem bara att ta mig till datorn för att skicka iväg sjukanmälan. Blir så sur över att jag nu kommer vara tvungen att plugga in talet en gång till i slutet av kursen. Allra värst är nog däremot att läraren säkert tror att jag var borta för att jag inte hade något tal. Jag avskyr människor som gör sådant, och gillar inte att någon ska tro att jag är så. Jaja, ingenting att göra något åt nu.

---

Jag tycker inte att man ska dömma folk. Jag tycker heller inte att man ska lägga sig i vad folk har för sig och vilka val de gör sålänge det är inom lagens gränser. Jag måste dock erkänna att jag har lite svårt för att en trettioettårig man är tillsammans med en sjuttioårig tant. Jag tycker att det är konstigt. Jag menar, visst är det roligt att de är lyckliga med varandra, men konstigt det tycker jag allt att det är. Jag är väl helt enkelt inte så bra på att tänka utanför boxen som jag skulle vilja vara.

---

Såg såklart på Wildkids igår. Det var bland det roligaste jag sett på länge när de skulle göra en variation av viskleken och Albin skulle föra vidare meningen. Han fick den från gotlandskillen(?) och han sa inget annat än okej efter att ha hört det en gång. Klättrade iväg och kom fram till den blonda tjejen som är tillsammans med William(?) och kom i princip inte ihåg något mer än "kattdjur". När han försökte komma på det sista ordet han mindes så var det hon som gav han ett förslag (trans?) och han svarade okej. man måste förmodligen ha sett det för att förstå men det var verkligen extremt komiskt.
Hm.. vänta nu. Gotlandskillen är ju i samma lag som William, så då kan ju det inte vatt tjejen. Det kanske inte var gotlandskillen? Vems lag är Albin på? Krångligt det blev nu, men det var i alla fall så läskigt komiskt att se.




Tack P för resan och pengarna.
Tack M och H för tak över huvudet.
Tack C och B för resesällskapet, handdukarna och lakanen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback