Så var det gjort.

Den sista lektionen är nu alltså avklarad, den sista skoldagen. Det är nästan konstigt hur odramatiskt det var. Speciellt om man tänker tillbaka på hur det var på första lektionen, den första dagen. Men att det här var den sista det tänkte jag inte ens på förrän P sa det efteråt.

Så vad hände på min allra sista lektion? Jag och han jag var i par med vann frågetävlingen. Väldigt imponerande. Dessutom väldigt tråkigt, segt och nästan outhärdligt. Men jag överlevde, och nu har jag slutat gymnasiet. Helt galet.

---

Andra saker som hände på min sista skoldag var att:
*Jag fick soya över min jacka och mina shorts, inte roligt!
*Ehh, jag kommer faktiskt inte på något mer som hände idag. Tal talades, jag var runt på stan med P - det var väl i princip det. Eller jag var ännu en gång på MAXI utan att se minibarnhuset! Fast det kanske inte gills?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback