Morgonbesvikelser och urtidslustar.

 
Vet inte riktigt vad jag ska skriva...
Det första jag tänkte i morse när jag vaknade var "jag vill hem", med det menade jag alltså att jag ville hem från skolan. Jag hade redan kommit så långt i tankarna. Ironiskt nog så kom jag hem med en sen buss. Och visst: rent tekniskt så var min absoluta första tanke "vad är klockan" följt av "hoppas att det är mitt i natten så att jag kan somna om; nej, det är bara fem minuter kvar tills väckarklockan ringer".

---

  Idag så väcktes några urtidslustar till liv. Och då menar jag det både bokstavligt samt bildligt. Detta på grund av att det var lääänge sedan det var så och dels på grund av att jag återknöt lite till det [tydligen]återkommande nämnandet av urtidsflirtandet.
De har dock i princip redan gått över, så jag är inte orolig. Var bara en kort flashback. Men hjälp så {Censur}! Bara jag slipper springa på människan fler gånger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback