"Jag önskar att jag var kär."

  En sådan tanke låg framme i pannloben och cirkulerade då jag gick hem från bussen idag. Var nämligen mörk, med stora snövallar, snötäckta träd och sådan där vacker snö som man inte känner men som man ser när man tittar upp mot gatulampan. Mysväder helt enkelt; då man skulle vilja vara kär och att personen i fråga var det tillbaka - förstås. Jag vet inte, är kanske bara jag som reagerar så på den sortens snö det var ikväll men i så fall så tycker jag bara synd om er som inte får den känslan.
Nu när jag inte längre är ute i det så har väl dock kärlekslängtan sinat; men tar alltid in ansökningar man vet ju aldrig..., haha.

---

  Totalt värdelös skoldag idag. Som så många brukar vara. Gick dit och hade en genomgång i ungefär femtio minuter - därefter: ingenting. Bara en massa
jesper.nu-filmer. Den "roligaste" var denna: (varning för känsliga läsare).

---

 
Försöker komma på musik som jag vill ha, men det är totalt stopp. Kommer inte på någonting.

---

  Jag såg på Så Ska Det Låta. Tvillingarna var verkligen helt otroliga! Varför har jag aldrig sett dem förut? Peter Settman var såklart bäst, med de var absoluta tvåor. Resten var vekligen kass, förutom Putte såklart!

---

  Min bror är bara några ynka centimetrar ifrån att växa om mig! Vi talar om dagar här. Innan vi åkte till fjällen så var han åtta centimeter kortare, idag så är det kanske tre. Panik! Han är ju fortfarande liten och jag är ju faktiskt inte kort om man jämför med många andra tjejer här på ön - killar också för den delen {168 cm}. Vilken tur att vi inte bråkar något för då hade man väl åkt dit ordentligt. Är ju inte riktigt samma sak nu som när han var yttepytteliten och man kunde hålla honom i från sig med en arm. Nu så skulle jag ju behöva båda, och ge det en tid så skulle inte ens det räcka. Börjar känna mig som en tjej, haha.

---

  Jag har en alldeles ny favorit blogg. Varenda gång hitintills som jag läst den så har jag inte kunnat låta bli att bli glad. Är så snyggt och muntert skrivet. Även bloggarens vänner besitter denna utståeende kreativitet. Dock några snäpp längre ner på rangordningen, men ändå. Hoppas att den aldrig kommer att göra mig besviken! Underhåller verkligen! Tyvärr så kan jag inte dela med mig av vem han/hon är eftersom att jag inte vill att han/hon eventuellt ska få reda på att jag läser, haha.

Kommentarer
Postat av: Alex

Snöväder = mysväder


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback