Ur Funktion!

Min hjärna hade en enorm skylt hängande över sig idag: UR FUNKTION.
Första lektionen gick väl ganska bra, om man bortser från det improviserade talet. Är mycket svårt att improvisera utan hjärna visade det sig. Andra, och sista, lektionen var avskyvärd. Kunde inte få en vettig tanke. Inte ens en endaste liten. Satt tyst hela lektionen förutom en kommentar som alla missuppfattade, något som för övrigt var mitt fel eftersom att jag inte kunde kommunicera, och när läraren frågade mig om något ord jag aldrig någonsin hört förut, så min kommentar på frågan om jag visste vad det betydde var "Nej, jag har ingen aning.", eller något i den stilen.

Jag vet inte vad problemet är men jag hoppas att det har löst sig till i morgon. Uppskattar inte direkt att framstå som en idiot. Finns saker jag gillar mer om man säger så.

---

Nice med tre guld [och ett brons].

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback