Jag skulle

vilja ta tillbaka det där om att det skulle bli ett långt och seg lov. Det går ju hur fort som helst! Snart bara tre dagar kvar ju; Panik!

---

Aaj!!!! Och för att citera min goda vän Forrest: "And that's all I have to say about that."

---

Var på stan idag, väldigt öde med tanke på regnet. Fick mig i alla fall ett par vantar och ett olinjerat anteckningsblock. Just det: och raggsockor. Pervot i kassan stötte på mig, varför gör man sådant när man dels är old och jag inte är det; och dels när P var med?! Disgusting. Men, med tanke på hur jag såg ut - tack för komplimangen äckel!
Sedan så märkte jag att det är lite halvklurigt att köra när det störtregnar. Fick vattenplaning 4-5 gånger. Efter det måste jag erkänna att jag fegkörde, men till mit försvar så var det sjöar på asfalten och man såg knappt någonting på grund av regnet! Så döm mig inte! Förlåt lastbilen som låg bakom!
Imorgon blir det bakning: amerikanska blåbärsmuffins samt chockladmuffins. Det eller städning... Kanske både och? Nej, förmodligen inte.

---

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback