En ganska så tråkig lista faktiskt.

[x] Jag är kortare än 170cm.
- Består av etthundrasextioåtta stolta centimetrar.
[ ] Jag tycker att jag är ful
- Känns onödigt då jag inte är ful.
[/] Jag blir lätt brun.
- Av någon anledning så blir mina armar samt den urringning som olika tröjor/linnen ger lätt brun. Resten av mig förblir blek. Å andra sidan så solar jag inte, kan vara en bidragande effekt.
[ ] Jag har en tatuering.
[x] Jag har haft/har tandställning.
- Fick nattandställning när jag gick i sexan eller något sådant. Jag tog dock alltid ut den i sömnen..
[x] Jag har glasögon/linser.
- Linser offentligt. Glasögon hemma.
[x] En helt okänd person har sagt att jag är snygg.
[ ] Jag har piercingar på andra ställen än i öronen.
[ ] Jag har fräknar


HÄLSA 
[X] Jag har fått stygn på ett öppet sår.
[ ] Jag har brutit ett ben.
[ ] Jag har suttit hos läkaren med en vän.
[ ] Mina visdomständer har tagits bort.
[ ] Jag har genomgått en allvarlig operation.
[ ] Jag har haft vattkoppor.
[ ] Jag har haft/har astma.
Hur onödig var inte denhär delen för mig egentligen. Kan dock passa på att tillägga att mitt blodsockervärde är bättre än genomsnittets.


EFARENHETER
[x] Jag har tappat bort mig i min hemstad.
I båda två.
[ ] Jag har varit på en offentlig plats i min pyjamas. 
[x] Jag har gått "skinny dipping".
[X] Jag har lekt sanning eller konsekvens.
[ ] Jag har druckit en hel liter mjölk på en timme.
[ ] Jag har krockat i/med en bil.
[ ] Jag har suttit på ett tak på natten.
Det står definitivt på min att göra lista. Jag vet inte varför, men det lät lite roligt.
[x] Jag har åkt taxi.
[ ] Jag har åkt snowboard.
Skidor!!!!

FÖRHÅLLANDEN
[x] Jag är singel.
[ ] Jag har varit på en blind date.
[ ] Jag har blivit dumpad oftare än jag själv har varit den som dumpar.
[/] Jag saknar någon just nu.
På sätt och vis.
[ ] Jag är rädd för att bli övergiven.
[ ] Jag har varit otrogen i ett förhållande.
[ ] Jag har varit kär i någon som inte var kär i mig. 
[ ] Jag har sparat något från ett gammalt förhållande.

SEXUALITET
[X] Jag har varit förtjust i en lärare.
[ ] Jag har blivit kysst i regnet.
[x] Jag har kramat en till mig helt okänd person.
[ ] Jag har kysst en till mig helt okänd person.

ÄRLIGHET
[ ] Jag har gjort något som jag lovat någon annan att inte göra.
Lovar som regel inte saker jag inte kan hålla.
[x] Jag har gjort något som jag lovat mig själv att inte göra.
[ ] Jag har smygit ut utan lov.
[x] Jag har ljugit om var jag är för mina föräldrar.
[x] Jag har en hemlighet som ingen vet.
[x] Jag har fuskat i ett spel.
Det är åtminstone påstått att jag och J fuskade oss igenom ett par omgångar av diverse kortspel, bland annat långköraren Skitgubbe. Jag varken bekräftar eller förnekar.
[/] Jag har struntat i ett prov.
Jag "var sjuk" på en tallektion en gång. Hade inte skrivit något tal tills då. "Var sjuk"betydde den gången att jag var på besök hos en annan säng än min egna.


RANDOM
[/] Jag ser på nyheterna.
Jag försöker verkligen att lära mig att se!
[ ] Jag dödar inte insekter.
[ ] Jag svär ofta.
Däremot har jag insett att jag börjat använda hjärncellsdödaren "bah" i mina konversationer. Väldigt pinsamt.
[ ] Jag sjunger i duschen.
Jag sjunger dock överallt annars. Fast inte nu längre, vågar inte när jag bor i lägenhet.
[/] Jag är en morgonperson. 
Jag var verkligen det förut, det börjar dock gå över verkar det som. 
[ ] Jag är en sportfanatiker.
[x] Jag är bra på att baka.
[ ] Jag har haft pyjamas på mig i skolan.
[?] Jag skrattar åt mina egna skämt.
[ ] Jag äter snabbmat varje vecka.
[/] Jag är bra på matematik.
Ekvationer.
[ ] Jag tror på spöken.
[Usch!] Jag älskar mörk choklad.
[ ] Jag spelar dataspel och/eller tv-spel.
[x] Jag är bra på att minnas ansikten.
[ ] Jag är bra på att minnas namn.
Nej, jag är en vandrande katastrof när det kommer till namn!
[ ] Jag har ingen aning vad jag vill göra med resten av mitt liv.
Ja, i och med att jag börjat på universitetet så får vi väl hoppas att jag är säker på vad jag vill nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback