Lite allt möjligt.

VAD HETER DU?
Therese.
VAD ÄR DET FÖR FÄRG PÅ BYXORNA DU HAR PÅ DIG IDAG?
Jag har kjol...
VAD LYSSNAR DU PÅ JUST NU?
Simpson, tyvärr. F sitter och ser på det här bredvid. Är Mo som pratar just nu.
VAD GJORDE DU IGÅR KVÄLL?
Jag satt på msn och såg sedan på 100 höjdare.
VAD VAR DET SENASTE DU ÅT?
Rostmacka i morse.
DET FÖRSTA DU LÄGGER MÄRKE TILL HOS DET MOTSATTA
KÖNET?
Det allra första är väl ansiktet men måste ändå svara leendet.
HUR MÅR DU IDAG?
Jag mår lite lätt illa, men det har jag gjort i flera veckor nu så måärker det knappt.
VILKEN ÄR DIN FAVORITDRYCK?
Isvatten!
SOLUPPGÅNG ELLER SOLNEDGÅNG??
Beror på sammanhang... .
FAVORITMÅNAD?
Maj.   
SENASTE FILMEN DU SÅG??
Jersey Girl.
FAVORITDAG PÅ VECKAN?
Lördag?
ÄR DU FÖR BLYG FÖR ATT BJUDA UT NÅGON?
Blyg är fel ord. Tycker att det är killens uppgift. Jämställdhet ska utövas med måtta!
SOMMAR ELLER VINTER?
Försommar.
KRAMAR ELLER KYSSAR?
Beror väl en hel del på person skulle jag vilja påstå.
FÖRHÅLLANDE ELLER ONE-NIGHT STANDS?
Åter igen: Beror väl en hel del på person skulle jag vilja påstå.
28. CHOKLAD ELLER VANILJ?
Choklad.
HUR BOR DU OCH MED VEM/VILKA?
I ett hus med min familj. Ja jag vet!
VAD LÄSER DU FÖR BÖCKER?
Det beror väl lite på humör.
HUR SER DIN MUSMATTA UT??
Står en massa ekonomi/militärförkortningar på. Ljusblå grund och så mappar med bilder. Väldigt ful, men bra att spela Mazy-Yaty på!
FAVORITSPEL
Har spelat så få brädspel på grund av bristande intresse av det här hemma. Men älskade diamanten vid yngre år. Gör nog det fortfarande.
KAN DU NUDDA DIN NÄSA MED TUNGAN?
Det hoppas jag inte.
KAN DU KORSA ETT ÖGA ÅT GÅNGEN?
Klarar inte ens av att göra båda. F har försökt att lära mig men har misslyckats.
ÄR DU ROMANTISK?
Ibland.
SKULLE DU SÄGA SJÄLV ATT DU ÄR LYCKLIG?
Nej.
VAD SKA DU GÖRA IMORGON?
Kanske gå på min första VIPbiovisning, sedan är det film på kvällen. Trötta linsögon i morgon med andra ord.
VAD ÄR KLOCKAN NÄR DU SVARAR PÅ DETTA?
17:05.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback