Things

Namn: Therese
Smeknamn: Thess, Thessan och ibland (tyvärr) Terre.
Ålder: 18
Favoritväska: Min nya Don Donna. Men min guldväska står fortfarande högt i kurs!
Favoritkändis: Eh..?
Hårfärg: Ljusbrunt.
Ögonfärg: Gråblå enligt vissa, Grågröna enligt andra.
Favoritfilm: Man on Fire.
Favoritskor: Just nu: Mina kilklackar.
Drömjobb: *mummel.
Favoritkaffe: Dricker inte kaffe.
Favoritstövlar: ?
Hur mycket pengar lägger du i månaden på kläder: Helt olika.
Hur många skor har du: Hm... 10 par? Men behövs alltid nya!
Louis Vuitton eller Gucci: Louis Vuitton.
Kilklack eller stilett: Kilklack!
TV-program: Oj. Navy?
Drömutseende: Like Me - såklart!
Fulaste plagg i din garderob: Rensade nyss garderoben, men sparade en jätteskön -men obeskrivligt ful- tröja som jag inte är så stolt över.
Snyggaste plagg i din garderob: Köpte nyss massor av nya så kan inte välja.
Länder du varit i: Norge, Teneriffa (alltså Spanien) och Sverige.
Länder du vill till: Egypten, England osv.
Favoritplats i hela världen: Oj. Ingen aning.
Favorithändelse i hela ditt liv: ?
Drömbil: En sån med fyra hjul och ratt.

Vill ha mest just nu..
Skor
: Ett par nya klackar, gärna röda!
Klänning: Vill ha massor av olika!
Väska: Ingen spec för tillfället faktiskt.
Jeans: Vet inte, men behöver - har bara ett par kvar efetr rensningen!

Ett eller annat..
Fendi B-bag / Fendi spy: B-bag.
Manolo Blahnik / Jimmy Choo / Christian Louboutin: Christian Louboutin.
Latte / Cappucino: Blä.
Coca Cola / Pepsi: Sprite.
Paris / Nicole: Slipper helst båda, men isf Nicole.
OC / Beverly Hills 90210: Gillade bevvan när det gick.
Puss / Kram: Beror på med vem..
Pastasallad / Kycklingsallad: Kyckling.
Fläkt / solfjäder: AC.
Puccisjal / Alexander McQueen scull scarf: Pucci.

Har du någonsin..
Önskat att du var någon annan? Ja, jag ville gärna vara Veronica Maggio bara för att kunna ta åt mig äran för Nöjd-låten.
Gjort bort dig för den du höll kär? Det vet isf eventuella inblandade.
Snubblat runt i dina klackar? Aldrig.
Varit avundsjuk på någon? Har väl alla någon gång. Men mest när man var liten. Typ när I fick den där fina barbiedockan.
Hatat någon? Dagligen
Druckit / rökt / knarkat: Nej./Nej./Nej!
Velat rymma och skaffa nytt liv: Självklart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback