Mellan Himmel och Jord

Vad sa du senast: "Ja! Jag ska spela in det!" (i irriterad ton till P om Navy).
Vad sa någon senast till dig: "Spelar du in det eller inte?" (P)
Vad önskar du att någon sa till dig just nu: "Förlåt, jag vet inte varför jag gjorde det! Snälla!"
Vilken skvallertidning köper du helst: Köper inga sådana. Händer dock ibland att jag faller för saken man får med och köper tidningen för sakens skull. Annars så läser jag på
aftonbladet.se, finns en del läsvärt nöje.
En kvinna jag aldrig skulle vilja vara: Oj, finns så många!
Det mest irriterande ljudet jag vet: Myggsurr efter att man gått och lagt sig?
Vad har jag alltid i min kyl: Oj, Mrs Chengs soya? Paprika?
Vad har jag alltid i mitt skafferi: Minimajs/champinjoner/majskorn el dyl.
Pinsammaste boken i bokhyllan: Hm... Vet inte riktigt. Har ett helt skåp med gamla bokklubbsböcker. Dem är jag inte överdrivet skrytsam över.
Persienner eller rullgardin: Rullgardin, sådan där tjock som verkligen stänger ute ljuset
Panta burkar eller slänga: Jag brukar aldrig ha några burkar?
Hur ser dina sängkläder ut: För tillfället så består de av ett blåsvart påslakan, orangegult "täcke" och tre olikfärgade filtar samt en vit kortärmad skjorta - No comment.
Hur många sms får du per dag: Oj, är helt olika.
Vad ville du heta när du var liten: INgen aning, funderade nog inte över sådant.
Älsklingsfärg som barn: Om jag inte missminner mig helt så var det blått.
Älsklingsfärg nu: Är lite för gammal för att ha en "älsklingsfärg".
Ny serie som verkar bra: Verkligen ingen som helst aning. Har svårt för serier. Har svårt för det där med veckoväntan.
Töntigaste reklam: Hjälp, finns väl hur många som helst? Kan dock inte komma på en enda just nu.
Egenskap du saknar hos dig själv: Oj... Tålamod?
När grät du senast: Vet inte, senast jag var riktigt arg förmodligen.
När skrattade du senast: Vet inte riktigt. Inte när jag skrattade sådär ärligt, på riktigt, i alla fall.
Vart önskar du att du var just nu: En bit bakåt i tiden, typ någon vecka, så man kunde ha ändrat på en del.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback