kvinnligt/manligt

okej, okej. jag erkänner; har nog blivit listgalen.

Kontakten med min kvinnliga sida:
sminkat mig i annat avseende än att se rolig ut [X]
följt med som smakråd vid en shoppingrunda [X]
pratat känslor...nykter [X]
skrattat under en romantisk komedi [X]
berömt en person av manligt kön för sitt utseende [X]
ringt upp en person utan konkret syfte [X]
funderat på namn åt mina barn [ ]
insett storheten hos barbra streisand [ ]
lyssnat på en skiva främst för att personerna i bandet är snygga [X]
druckit cosmopolitan [ ]
sett ett avsnitt av "sex and the city" [ ]
sett två avsnitt av "sex and the city" [ ]
känt mig sugen på en kopp te [X]
känt glädje över att få blommor i present [ ]
gjort någonting romantiskt på eget initiativ [ ]
blivit arg utan anledning [X]
gråtit efter 9 fyllda år [X]
brytt mig om hm:s val av modell [ ]
insett storheten i linda skugges krönikor [ ]
kramat en kille [X]
dansat [X]

Kontakten med min manliga sida:
ljugit om hur mycket jag druckit [ ]
ätit en blodig stek [?]
läst en biltidning [ ]
framgångsrikt använt en borr, hammare och diverse andra redskap [ ]
styrketränat [ aldrig i livet! ]
fortsatt prata med en person av kvinnligt kön även efter det att hon visat sig vara tråkig, enbart på grund av att hon var snygg [ ]
sagt att något, som var på gränsen att få mig att gråta som ett spädbarn, inte alls gjorde ont [X]
tillbringat en hel dag, enbart betraktandes sport på tv [ ]
lovat att ringa dagen efteråt och sedan struntat i det [ ]
läst en bok av jan guillou [ ]
läst ett nummer av slitz [ ]
dunkat någon i ryggen i syfte att få denne att känns sig uppskattad [ ]
känt mig hungrig efter att ha ätit en hel pizza [ ]
gått på en ulf lundell-konsert [ ]
använt händerna till att slå någon i syfte att skada denna person [X]
diskuterat bröst [X]
gjort lumpen [ ]
känt mig nödgad att bräcka någon i armbrytning [ ]
känt mig häftig över att åka jättefort i en bil [ ]
enbart stirrat snettuppåt vid besök på en pissoar [ ]
lagat någonting på egen hand [X]
skrikit "kom igen nu gubbar" på fotbollsplan [ ]
tävlat i att dricka öl [ ]
påpekat hur otroligt bögiga westlife eller annat valfritt pojkband ser ut [X]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback