Favoriter

Kläder & skor
ytterplagg:
Är väldigt kär i min nya kappa, typ marinblå?
pumps: De gula?
boots: De nyinköpta svarta i mocka. Inte direkt boots kanske, men whatever.
jeans: Eftersom att jag just nu bara har ett par så får jag väl ta dem. Är svarta och snygga samt bekväma! NIce combo.
underkläder: Äger endast spets. Eller finns 3 undantag tror jag. Har haft ett par sådana som hon på Basshunterbilderna hade. Åtminstone ett par väldigt, välsigt snarlika ifall det inte var dem.
kostym: ?

Badrum

doft: Beror på årstid. Pacific Paradise änvänder jag dock ännu. Måste skaffa ny, mer höst/vintrig.
hudkräm: Skämms över att säga det, men är kass på att använda sånt. Använde dock barnängens babyolja i sommras, kladdigt med effektivt.
hårprodukt: Sunsilk, curly hair.
mascara: Diorshow från just Dior.
läppglans: Vad är det nu den heter? Diorkiss, ja jag tror det - gärna i kombination med en ljusare, eller lite pärlemorsvit ögonskugga.
rouge: Ingen aning om vad det är för märke, använder det inte så ofta.
underlag: Don't use any.

Accessoarer
klocka:
jag har två fina som jag tyvärr aldrig använder. Har en söt fjärilsformad nyckelringsklocka på min väska dock. Annars - mobilklockan.
plånbok: Silveretui med Marilyn Monroe.
väska: Har flera olika, just nu en Don Donna, men dags att införskaffa något höstigare. eller kanske vintrigare.
solglasögon: Minns inte var de är ifrån. är stora och bruna med små stenar på sidorna.
scarf:
Använder inte sånt. Eller jag har två (halsdukar?) som jag brukar använda med en notbrosch. En marinblå och en guld/senapsgul.
smycke: Inte så mycket längre. Örhängen. Armband och/eller ring någon gång då och då.
bälte: Har i midjan titt som tätt. rött, lila och brunt.

Teknik
mobil:
Nokia 7370. L'amore kollektionen.
tv: Ehh.. en stor svart sak?
stereo:
Ingen aning om vad den heter. Lyssnar mest på mp4.
transportmedel:
Måste erkänna att jag gillar att åka buss, under rätt förutsättningar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback