A Game About Me.

Okej, så här fungerar det:

1) Sätt din mp3-spelare/dator på "shuffle" eller "random" eller "slumpa".

2) Sätt låttiteln på den första låten som spelas som svar på den första frågan

3) Tryck fram nästa låt och ta den låttiteln som svar på fråga nummer 2. Och så vidare tills du besvarat samtliga 21 frågor med hjälp av låttitlar. Det behöver inte vara vettigt, men ibland blir det rätt kul när det stämmer.

1. Will it be ok?
Svar: Veronica Maggio - Aldrig Nöjd
Ja, det talar väl för sig själv?

2. How are you feeling today?
Svar: Panic! At The Disco - Lying Is The Most Fun A Girl Can Have Without Taking Her Cloths Off
Mycket lögner i dag med andra ord?

3. How do your friends see you?
Svar: Veronica Maggio - Dumpa mig (remix)
,haha. oops! har visst inga kvar!

4. Will you get married?
Svar: Marie Serneholt - That´s The Way That My Heart Goes (Punkstar Remix)
Tydligen.

5. What is your best friend's theme song?
Svar: Hilary Duff - I Am
Jaha?

6. What is the story of your life?
Svar: The Pussycat Dolls - Feelin' Good
Datorns slumpning har talat!

7. What was high school like?
Svar:Nelly Furtado - Promiscuous
,haha.

8. How can you get ahead in life?
Svar: Greenday - Wake Me Up When September Ends
Det är rätt det! Skjut upp det!

9. What is the best thing about your friends?
Svar: HIlary Duff - The Last Song
Ja! Snart så!

10. What is today going to be like?
Svar: Christina Aguilera - Here To Stay
Så idag så dör jag alltså inte?

11. What is in store for this weekend?
Svar: Rihanna - A Girl Like Me
Så jag ska vara lesbisk?

12. What song describes you?
Svar: HIlary Duff - Love Just Is
Det talar ju för sig självt!

13. How is your life going?
Svar: Christina Aguilera - Still Dirrty
Ja precis, bara för att det inte syns så betyder det inte att det inte finns där.

14. What song will they play at your funeral?
Svar: Rihanna - Crazy Little Thing Called Love
Jasså? dör jag på grund av kärlek kanske?

15. How does the world see you?
Svar: Dido - Here With Me
Den är helt på min sida!

16. Will you have a happy life?
Svar: Nelly Furtado - Wait For You
Tydligen efter att jag har väntat klart på "You".

17. What do your friends really think of you?
Svar: Kelly Clarkson - Behind These Hazel Eyes.
Nja, mina ögon är ju gråa, men jag förstår vad du menar! [ I'm a secret! ]

18. Do people secretly lust after you?
Svar: Greenday - American Idiot
Tydligen inte.

19. How can I make myself happy?
Svar:  Ufo - Rock Bottom
..Va?

20. What should you do with your life?
Svar: Christina Aguilera - Mercy On Me
Oj, det låter inte så bra. Vad kommer jag göra?!

21. Will you ever have children?
Svar: Kelly Clarkson - Beautiful Disaster
Aj då. Gäller visst att vara extra noga med skyddet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback