Trettio frågor och lika många svar.

Vilken mobilringsignal?

I Write Sins Not Tragedies,  Panic! At The Disco - Funderar på om det inte är dags att byta snart.
Vad längtar du mest till just nu? 
En viss säng. Saknar!

Hur gammal har du tänkt bli?
eror väl på hur saker och ting blir. Om jag blir lycklig: så länge som jag kan klara mig själv!
Kan du gå ner i spagat?
Nej, det var några år sedan nu. Men skulle nog kunna åstadkomma något under pistolhot.
Vad åt du senast?
Lövbiff rullat runt fetaost med timjanklyftpotatis till.
Har du varit kär i en kändis?
Det har jag säkert. Var lite väl besatt av den yngsta killen i Hanson under en viss period av mitt liv.
Röd, grön, blå eller gul mjölk?
Hellre vatten, men definitivt blå! De andra är blä. [Och: Ja, jag vet; mjölk är vit om man inte har i karamellfärg.]

Vad ska du döpa dina barn till?
Alltid älskar namnet Emilia, och av någon anledning Egon. Men jag skulle ju inte vilja att stackaren blir mobbad.
Sommar eller snö? 
Mittemellan, det vill säga försommar.
Bikini eller baddräkt?
Bikini.

Är du mörkrädd?
Ja, speciellt utomhus.

Har du någon gång haft på dig ett par kallingar?
Inte vad jag minns.

Riktig gran eller plastgran?
Riktig! Kungsgran, sådan där mjuk/len!
Tänt eller släckt när du ska sova?
Släckt.

Senast lästa bok? 
Beundraren av Sandra Brown.

Vem kramade du senast? 
Oj, jag kramas väldigt sällan. Antar att det var min faster eller farbror, beroende på vem jag sa "hej då" till sist. Tror det var farbror.

Älskar du att sjunga? 
Nästan över allt annat.

Vill du bli president?
Nej, men gärna prinsessa.
Har du spelat kille i en teater?
Nej, men jag har dansat bugg som kille.
Duscha eller bada?
Duscha. Förstår inte den där badkarsgrejen.

Har du tråkigt?
Ja, annars hade jag inte suttit här och svarat på en lista. Men jag tycker i och för sig att det är ganska underhållande.

Hur tar du dig till skolan?
Jag går inte i skolan längre.

Har du någonsin sminkat dig som punkare?
Nej.
Sjunger du på toa?
Ja, är ju grym akustik där inne.

Vilken färg har din jacka?
I och med att det är sommar så använder jag inte jacka nu; men i vintras hade jag en mörkblå och i våras en ljusbeige.

Använder du långkallingar?
Bara i skidbacken.

Är du höjdrädd?
Extremt.

Vilket land vill du åka till?
Egypten.
Vad var det senaste som fick dig att skratta?
Det minns jag inte. Skrattade säkert när jag såg på Gilmore förut.
Vad ska du göra NU?
Skriva till en rubrik, publicera och sedan länka hit från annuendag.


Kommentarer
Postat av: pickford

"Riktig gran eller plastgran?
Riktig! Kungsgran, sådan där mjuk/len!"

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAH

2008-01-25 @ 01:56:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback