En väldigt otacksam människa.

Jag förstår verkligen inte det här med fotboll och liknande sporter. Vad som är tjusningen med att se en massa idioter ränna efter en boll. En gång när en jag känners favoritfotbollslag spelade och den kanalen inte visades i hans trakter så beslöt jag mig för, snäll som jag är, att referera matchen för honom.

Jag: En blå passar till en blå, och han till en annan blå, en annan blå, en annan blå, en annan blå, tillbaka till den första blå. Där fick den röda bollen. Han passar till en röd, till en. Nej, en blå bröt passningen. Den blå passar till en annan blå, en annan blå, till en...
Han: Tack [censur], det är jättesnällt av dig men det räcker nu.
Jag: Blå, till en annan blå, till en blå, till en blå. Nu fick den röda den igen! Till en röd, till en röd, till en...
Han: [Censur], det räcker nu.
Jag: Röd, till en annan röd, och nu skjuter de mot mål! Målvakten tog den. Han kastar den till en blå, som passar till en annan blå...
Han: [Censur]! Sluta!

Tonen han använde sig av var inte den trevligaste heller! Eller okej, han skrattade. Men i alla fall. Vilket ohyfs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback