Tur att jag fick tag i ett par klackskor i alla fall.
















Målet idag var att åka till HumSam, klara av ett gruppmöte, tillbaka in till HumSam och sedan till stan för att hämta ut ett recept för att sluta med en inhandling av livsmedel.


Jag var i HumSam. Och läste ungefär tio sidor.
Jag var på gruppmötet. Och det blev faktiskt klart, men det var väl inte direkt min förtjänst.
Jag gick tillbaka till HumSam. Satt i ungefär i en halvtimme innan det blev matlådedags.
Gick tillbaka till HumSam. Stannade i en och en halv - två timmar kanske.
Åkte till stan med sällskap av Pickford. Avverkade Gina, DNA, Din Sko, H&M.
Gick ner på Hemköp. Köpte ingenting av det jag behövde.
Kom upp till cykeln. Och insåg medan jag letade efter nyckeln till låset att jag hade glömt att gå till Apoteket.
Struntade i receptet och åkte hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback