Det killar överallt, äckliga insekter!

Idag blev jag överfallen i skogen. Var en stor äcklig spindel som satt på min hand när jag plockade gullvivor. Självklart så skrek jag högt och P som hade börjat gå hemåt ropade och umdrade vad det var som händecn fick reda på spindeln så mumlade han något elakt. Det är jag säker på! Kryper fortfarande i hela kroppen. Avskyr spindlar.

Har dessutom varit och bökat i trädgårdslandet idag, känner mig extremt duktig. fOch så har jag färgat mina fd vita skor! Tvättmaskinen blev svart, men så blev även skorna. Tror det blev fint. Har lite beslutsångest gällande det där. Tog i alla fall nästan halva dagen. Fast nu var det ju inte så att jag satt klistrad vid tvättmaskinen under tiden som den tvätde, så lame är jag icke!

---

Har för övrigt börja längta hem. Hur i hela fridens namn ska jag klara av hela sommaren här?! Jag vill hem till min säng, mitt köksbord, mitt torkställ, mina marsvin. Allt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback