Ibland är man så sjukt jävla dum i huvudet!

Vad tänker man med?! Jag är så arg på mig själv att jag kokar! Skicka hit några ägg så ska jag se till att de blir hårda! Beställde en ny dator idag, ett resultat av en bytningsprocess med P. Självklart ska man uppge mailadress. Tro fan att jag skrev fel! Två gånger! Så nu får jag inget mail med nummret där jag kan följa leveransen. Jävla idiot! Lyckan över att få en ny dator och slippa det här åbäket* är ju helt bortblåst på grund av ilska och, framförallt ,skam för att jag var så jävla korkad! Idiot.


*Självklart kommer jag sakna den här datorn också. Älskar min dator! Men det är för knöligt att ha en 17". Det är helt enkelt inte speciellt bärbart. Kommer sakna min underbara så sjukt mycket. Och att vänja mig vid den andra kommer att bli svårt. Mindre skärm och inget numeriskt tangentbord. Måste tänka praktiskt. Fast att det är svårt. Fast samtidigt inte, får ju finnas någon gräns för hur bortskämd man får vara. Måste tänka praktiskt. Det ska jag intala mig tills dess att min nya fina springgreen:a dator kommer, då jag förmodligen kommer vara för nöjd med att ha en ny elektronisk leksak för att sörja 2" och några siffror på sidan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback