Oförmögen att visa känslor: Jag?!

Kall, sansad, känslokall, sjukligt lugn, stram, eller vilken version ni nu vill välja - jag har kallats det och jag måste verkligen få ta tillfället i akt och motbevisa detta. Alla som sett mig och min ugn idag, visserligen ingen - men trust me, vet vilka känslostormar det finns inom min kropp. Det var inget annat än kärlek som fick mig att ägna uppåt en timme åt att göra rent ugnen och ugnsgallret.

[Fast kan ju också ha med att göra att jag måste göra allt perfekt om jag påbörjar något som ugnsrengörning och inte kan acceptera minsta lilla fläck, fast det skulle ju förstöra hela känslogrejen så jag väljer att hålla tyst om den synvinkeln på saken.]

- Just det, att bara kunna visa känslor för saker och ting har jag visst också blivit anklagad för...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback