Direkt till sängen utan att passera Gå.

Hjälp så trött jag var idag. Tre timmars sömn fungerar inte för mig. När jag kom hem så gick jag direkt till sängen och sov. Skönt men ändå så obeskriviligt obehagligt. Jag mår så dåligt av att sova på dagen nämligen, kroppen känner väl att det är fel. Tillät mig dock bara några timmar, man ska ju helst kunna somna ikväll!

Verkligen en intressant redogörning eller hur? Kan se hur ni tappar hakorna av ren förundran, saken var bara den att jag kom på rubriken och tyckte att den var rolig - måste påpeka att det var innan jag sov, och nu stickar [läs: svengelska; det vill säga sticking-håller fast- med svensk böjning] jag till den.


- Stolt över fyrapluset å dina vägnar J! [Well, I am very nice.]

Kommentarer
Postat av: ida

okej (; hehe..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback