Det är en förolämpning, eller hur?!

Idag när jag språkade lite med miss Pickford på MSN, så nämnde jag i förbiparten en karaktär, som jag då såg på TV:n som jag är fullständigt kär i, varpå miss P svarar att han påminner om mig litegrann! Så vem var det vi språkade om?
Mr Bing, Chandler Bing.
Det kan inte vara bra att som, snart tjugoårig, tjej sägas likna Chandler? Nu var det, tack gode gud, inte utseendet utan the persona som jämfördes, även min favorit Settman nämndes i sammanhanget - men trots att det var två favoritkillar...?

Det kan inte ses som något annat än en förolämning? Att jag sedan förstår vad hon menar och håller med - det är inte av betydelse för min utläggning.
With Love
Therese annuendag Bing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback