Cred till den blåsta bimbon och väskhållarna.

Hur mycket måste inte tjejen som står och sjunger att var tredje sökning är gratis skämmas? Det är ju en sådan fruktansvärt pinsam reklam. Visst, pengar är alltid pengar - men jag tror inte att jag skulle klara av det, skulle må så dåligt varje gång jag såg den. Mår ju dåligt nu bara jag ser den.

Är lite som tjejerna/killarna som står och håller väskorna i Deal or no deal. Inte heller det mest intellegenskrävande jobbet, eller hur? Lär ju knappast vara så att det krävs tre år på högskola för att få det giget. Undrar hur auditionen går till? "Du ska stå här, le och hålla i väskan sedan ska du, när du blir tillsagd, öppna väskan." Taskigt att komma från den jobbintervjun och inte ha fått det, att man sumpade det på öppningen eller så, man missade knapparna som gör att den går att öppna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback