GRATTIS

till mig som idag fyller artonochetthalvt!
Så här på månadsdagen så måste man ju säga att jag verkligen är en misslyckad artonåring. Jag dricker inte, röker inte, jag har inte körkort, har aldrig varit på krogen, aldrig köpt någon som kräver artonårsleg och jag har aldrig varit på banken, eller på något sätt utnyttjat det faktum att jag bestämmer själv. Ja, det är ett under att man överhuvudtaget lever, haha. Jag tycker att man ska införa artonochetthalvtårspresenter!


---

Är mycket att göra denna helg, jag Måste:
·          göra reklamanalysen·          åtminstone börja på provet jag fick förra veckan·          åtminstone börja på uppgifter jag fick förra veckan·          plocka ordning på mitt rum·          damma och dammsuga mitt rum·          tvätta·          hänga in den rena tvätten som blir·          göra projektuppgiften

·          baka tårta el dyl till farsdag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback