Uttråkad jag var, det här det blev.

Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där?
"de regler i lagen som ger ett visst utrymme för myndigheterna att"
Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
Ett vykortsfotografi av ett ett sött litet brudpar målat av en konstnär som heter Monica.
Vad var det senaste du såg på tv?
So you think you can dance scandinavia.
Utan att se efter, gissa vad klockan är:
15.00 [Klockan var 13.56.]
Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
TV:n och Harry som gnagar på hö.
När var du senast utomhus och vad gjorde du då?
I förmiddags när jag var ute med skräpet.
Vad tittade du på innan du började svara på den här undersökningen?
So you think you can dance S...

Vad har du på dig?
Mönstrade trosor med svart spetskant, orange linne och en grå zip hood-tröja. Jag är sjuk, inte uppklädd.
römde du något inatt? I så fall - vad?
Man drömmer väl alltid? Kommer inte ihåg vad dock.
När skrattade du senast?
Finns inte så mycket att skratta åt när man mår dåligt, så sist var nog igår kväll när jag såg på Parlamentet från i måndags (Björn). Hade dock väldigt svårt att hålla mig för skratt vid ett visst tacosammanträffande.
Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
Över ena väggen sträcker sig en "tygtavla".
Har du sett något konstigt på sistone
Inte vad jag minns. Eller jag tyckte att det var lite konstigt att tidningspappret i Harrys bur inte såg mer nerkissat ut än vad det gjorde.
Vilken var den senaste film du såg?
Tjenare kungen.
Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?
Allt och en dygnetrunt-städerska/marsvinsbursrengörare.
Berätta något om dig själv som folk inte känner till.
Ifall det är något folk inte känner till så är det väl så av en anledning? Men okej.. Jag är väldigt stökig, oftast inget som folk tror om mig.
Tycker du om att dansa?
Utan publik är det nice.
George Bush?
Ingen åsikt om honom, förutom att det är otroligt irriterande att höra honom prata eftersom att det går så långsamt. Sådant har jag inte tålamod till. Och med "ingen åsikt" menar jag att han är dum i huvudet när det kommer till saker som krig och hans syn på dödsstraff och liknande.
Vad skulle dina barn heta, pojke resp. flicka?
Anser inte att man kan bestämma sådant i förväg, man måste ju se bäbisen först.
Skulle du nånsin överväga att bo utomlands?
Ja, fast lär bli kvar här i Svea rike.
Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten?
Det är väl inte Gud som står där? Är det inte han St Peter eller St Paulus eller något sådant som är där och bestämmer?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback