"Något som är väldigt praktiskt när man sover med hormonstinna tonårspojkar!"

Nämn något som gjorde dig glad igår:
Mr!
Vad gjorde du kl 8 i morse?
Pinsamt nog så sov jag.
Vad gjorde du för 15 minuter sedan?.
Duschade.
Det sista du sa högt?
Nio! - När P sa att vi skulle gå upp åtta imorgon för att hinna göra iordning allt. Är dock helt fel då han alltid överdramatiserar allt. Hade räckt med tio, men jag sa nio för att blidka honom lite i alla fall.
Vad har du druckit idag?
Vatten, vatten och så lite vatten.
Vad var det senaste du åt?
Naturella cashewnötter.
Vad var det senaste du köpte?
Ett par skor, men dem lämnade jag tillbaka. Så.. den sjätte Gilmoreboxen?
Vad är det för färg på din ytterdörr?
Svart.
Vad är det för väder hos dig just nu?
Mörkt?
Godaste glass-smaken?
Oj, är inte så mycket för glass... men finns en nere på Glassmagasinet som är nice, minns inte namnet dock.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
Nej. Fortfarande osäkert om jag tror på det överhuvudtaget.
Sover du tungt?
Nej, verkligen inte. Minsta lilla väcker mig. Något som är väldigt praktiskt när man sover med hormonstinna tonårspojkar!
Drömmer du mycket?
Ja, fast inte ofta jag minns det längre än en sekund efter uppvaknandet.
Mardrömmar?
Nej, kommer i perioder.
Vilket ämne är roligast i skolan?
Nu går jag ju inte i skolan längre.. men gillade mina indval.
Trivs du med ditt jobb?
Önskar att jag hade ett.
Favoritklädsel?
Klänning!
Favoritlåt just nu?
Losing my way med Justin Timberlake  - och då gillar jag ens inte Justin så mycket, bara så grym låt!
Vad ser du om du tittar åt höger?
En mattebok.
Vad gör dig glad just nu?
Mr!
Vad ska du göra härnäst?
Ska väl så småningom börja dra mig mot sängen tänkte jag.
Höger- eller vänsterhänt:
Höger såklart! man kan ju inte vara vänsterhänt.
Humör just nu:
Seg, försöker förneka faktumet att jag är nere.
Favoritgodis:
Oj, äter så sällan... <kan inte komma på en endaste godisgrej just nu. Men jag gillar cashewnötter, helst naturella blandade med sourcream&onion-smak.
Kläder just nu:
Kjol och linne.
Musik just nu:
Ingen på för tillfället, men Losing my way spelas inne i huvudet. [Börjar för övrigt att regna nu.]
Sommarplaner:
Önskar att de innehöll jobb och pengar.
Hur många kuddar sover du med:
Två, fast de ligger i samma fodral.
Spelar du nåt instrument:
Nej.
Morgon- eller nattmänniska:
Just nu, natt; men vanliga Therese är morgonmänniska.
Bio eller promenad:
Man kan göra både och på samma dag.
Är du kittlig:
Ja.
Snarkar du:
Nej, men jag pratar i sömnen samt har en tendens att röra mig ganska mycket och yvigt.
Stjärntecken:
Oxe!
Äckligaste insekten:
Spindlar!
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja?
Tänker igenom Heroeskrafterna men kan inte hitta någon passande.
Vad vill du jobba som?
Affärsjurist.
Stökigt eller välstädat?
Stökigt, tyvärr.
Skulle du nånsin få för dig att hoppa bungy-jump?
Nej.
Gillar du att sjunga?
Absolut.
Anser du att du är stark? 
Inte som superhjältarna kanske, men jag kan få upp ett oöppnat lock.
Vad gör du om du får hicka?
Gnäller?
Vad längtar du mest efter just nu?
Mjuk säng med varm kropp; gärna med lite retsam, skön atmosfär också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback