Lätt den bästa listan hitintills!

Pratar du fortfarande med personen du kysste senast?
Nej.

Vilka vitaminer tog du när du var liten?
Sådana där droppar som alla ungar tar... AD? Minns inte vad de heter men jag älskade dem i alla fall.

Vad åt du senast?

Cashewnötter med sourcream & onion smak. Mycket godare än vad det låter att vara.

Har du fått någon komplimang idag?
Ja.

Har du varit med i en rättegång?
Räknas det om man har tittat på Shark och Justice? För i så fall Ja, annars Nej.

Är du polare med grannarna?
Nej. Bara gamla som bor här. Men granne mr X undrar alltid om det aktuella killäget när vi ses. Frågan är bara varför..

Vilka länder har du bott i?
Sverige, och två veckor på Teneriffa - Spanien alltså. Men semester kanske inte räknas?

Senaste piercingen?
Räknas vanliga örhängeshål som piercing? - Har dock alltid varit lite fascinerad av tungpiercingar.

När åkte du bil i mer än 15 minuter senast?
Idag. Var nämligen inne i stan.

Gay?
Inte vad jag vet. Fråga igen på dödsbädden, har förhoppningsvis fått reda på om det är så då.

Har du däckat/spytt för att du druckit?
Nej, lite svårt i och med att jag inte dricker!

Har du äggat någon?
Inte vad jag minns.

Har du täckt någons hus med toalettpapper?
Verkligen inte. Kanske något man borde göra någon gång. Är dock väldigt dålig på att kasta så skulle kanske inte komma över?

Har du varit på stranden?
Massor av gånger. Bor ju trots allt på en ö, stränder är ganska så oundvikliga att stöta på här.

Har du haft en stalker?
Ja. Var en kille på högstadiet. Han stängde bildligt talat in mig i ett hörn en gång då han ville veta varför jag inte svarade på hans sms längre. Så här i efterhand inser jag att det var fel att låta han tro att jag var intresserad bara för att jag var uttråkad. Å andra sidan får han skylla sig själv om han trodde att jag skulle falla för någon som han!

Minns du dina/din musiklärares namn?
Hm... Räknas det om jag kallar honom V:s pappa? Nej minns inte alla, minns dock -självklart - den viktigaste samt bästa; nämligen A aka Jesus!

Hur bra är din syn?
Tycker att det faktum att jag är helt funktionsoduglig utan linser eller glasögon talar för sig själv.

Har du varit på ett party?
Ja på barnpartyn när jag var liten. Fjortispartyn där alla super sig redlösa: Nej.

Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar?
Självklart. Det gör jag till och med varje sommar. Finns faktiskt små hajar i Östersjön!

Vad skulle du säga om jag sa att jag var kär i din bror?
Perverst. Plus att om du inte har förmågan att förvandla dig själv till ett trumtillbehör så skulle jag råda dig att genast glömma bort de känslorna - du har nämligen ingen chans.

Har du varit utomlands?
Hänvisar till boendefrågan. Har i och för sig även varit i Danmark, dock oklart om det gills.

Vilket är det bästa bröllopet du varit på?
Jag har bara varit på ett, och det var Tråkigt! Fast det blir ju i och för sig det bästa då det är det enda jag varit på?

Skulle dina föräldrar bli arga om du blev avstängd från skolan pga slagsmål?
Arga, ge mig livstids utegångsförbud, aldrig någonsin prata med mig igen - det är lite som hur man uttalar potatis och tomat i landet over there.

Var är dina syskon just nu?
Skulle chansa på att lillebror är ute vid trummorna eller i köket stirrandes på något hårdrocksliknandeprogram på VH1 eller MTV.

Vad var den senaste drömmen som du minns?
Att jag gifte mig med mr Charming. Eller var mest om dessförinnan, men i alla fall.

Vilken tid gick du upp imorse?
Strax innan tio.

Vad ska du göra i helgen?
Ryktet påstår att ett stort event kommer genomföras som jag förväntas hjälpa till vid.

Vad står det i det fjärde smset i din inkorg?
I och med att min mobil ligger nere så är det inget jag orkar ta reda på, men står säkert något roligt, alternativt snuskigt!

När var du riktigt sjuk senast?
Var förra året, på hösten tror jag. Var innan/under Duelleninspelningen i alla fall. Hade ett pinsamt sammanbrott på grund av sjukdom där, men var som tur var bara hela min klass plus en lärare som bevittnade det. Jo, det var nog på hösten, minns att det var kallt i alla fall - men utan snö. Var i alla fall sjuk länge då. Fick många sjukdagar införda i protokollet. Turligt nog så fick vi ingen frånvaroredovisning över just de veckorna. Hade varit allt för deprimerande läsning.

Vem är den senaste kändisen du tog på?
Tror inte att jag tagit på någon kändis. Fast är klart, jag tar ju på mig själv dagligen så det borde ju räknas? Har ju faktiskt medverkat på skiva, i film, på TV, i radio och i tidning. Då måste jag väl anses vara kändis?

Vad finns i din bakficka?
Jag har kjol på mig, en sådan utan bakficka.

Har du färglinser?
Nej jag har riktiga linser. Inte sådana där pinsamma som fjortisliknande wannabees använder!

Vad gjorde du klockan 2 inatt?
Försökte somna alternativt lyssnade inlevelsefullt på musik.

Vad är det första du gör på morgonen?
Det beror på ifall jag har lust att vakna eller inte. Om svaret är inte så anstränger jag mig allt i världen för att inte öppna ögonen för annars är det kört. Om jag vill vakna så kollar jag klockan. - Brukar oftast bli att jag kollar klockan oavsett dock. Därmed ingen omsomnad. [Ja, omsomnad är ett riktigt ord!]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback