Har du...

konfirmerat dig: Nej. Tror inte på Gud och kändes falskt att göra det "för presenterna".
legat med en kompis: Beror väl lite på hur man ser på ordet legat samt kompis, men i princip ja.
varit hög i åmål: Nej, jag skulle inte ens kunna sätta ut stället på kartan. Har för övrigt inte varit hög någon annanstans heller.
varit full i pajala: Ni kan bara läsa förra svaret och byta ut hög mot full.
sagt något korkat i göteborg: Nu minns jag inte ordagrant vad jag sa när jag var där - men mycket möjligt.
sagt till din mamma att du hatar henne: Ja. Man ska ju säga sanningen.
bett till gud: Ja, lång historia dock.
dansat i köket helt ensam: Ja, jag hade ju inte gjort det om det var någon där?!
velat ligga med en skallig man:  Haha. Nej. Ligger helst inte med män - oavsett frisyr. Föredrar de som fortfarande passar under kategorin "kille".
lurat någon på pengar: Nej. Eller man kanske har ändrat summan någon gång då P frågat hur mycket man har.
stulit från ett barn: Inte vad jag minns.
sökt till big brother: Nej. Vill jag visa brösten kan jag lika gärna göra det på gatan.
varit med i big brother: Läs förra svaret och gissa sedan!
slagit en vän: Ja.
slagit någon du hatar: Ja, ångrar bara att det inte var hårdare.
tyckt att du själv varit jobbig: Haha ja.
spelat in ett avsnitt av antikrundan: Nej, riktigt så patetisk är jag inte.
tyckt att martin timell är en riktigt käck prick trots allt: Har nog aldrig tyckt att någon är käck. Men Tmell är ibland väldigt rolig när han skrattar.
vaknat i en främmande lägenhet bredvid en främmande person: Nej.
varit i en bingohall: Jag har varit utanför en, gills det?
hävdat att man ska vara sig själv? Självklart.
köpt en skiva med death metal: Nej. Jag föredrar min metal levande.
ljugit om din nationalitet: Varför skulle jag ha gjort det?
ljugit om ditt namn: Ja.
gråtit i slutet av titanic: Vet inte. Har bara sett den en gång och det var väldigt många år sedan så det är inget jag minns. 
bakat in droger i ett bakverk: Nej. Bara vanliga ingredienser i mina kakor.
känner du någon som sitter i fängelse: Inte vad jag vet.
hånglat till oasis: Nej, och lär heller aldrig göra det. Hoppas jag.
önskat att du vore någon annan än den du är: Det har nog alla vid något svagt tillfälle.
haft sex på en offentlig plats: Inte hitintills.
nypt en tjej i baken på krogen: Nej. Nyper väldigt sällan tjejer i baken.
varit på en hårdrocksbar: Inte varit på någon bar överhuvudtaget. Eller jo, på Globen när vi såg på ishockey med klassen.
bangat på något: Eftersom att jag är feg: Ja.
köpt en skiva med scooter: Jag tror inte ens att jag vet vem/vilka det är.
fått höra att du liknar en kändis: Nej. Däremot en kusin samt någons gamla klasskompis. Är trevligt att vara unik.
sovit i en hästens-säng: Det tror jag inte.
städat och tyckt att det var kul: Med risk för att skämma ut mig totalt så tror jag faktiskt att jag har det.
ätit något så äckligt att du spytt: Nej. Inte vad jag minns.
förolämpat någon så grovt att de börjat gråta:  Eftersom att personen i fråga börjar tjuta för allt så anser jag inte att det räknas.
blivit beskylld för att ljuga när du sagt sanningen: Ofta. Enligt P är det mesta mellan himmel och jord mitt fel.
lagat potatismos på en date: Aldrig gjort potatismos överhuvudtaget. Onödigt att laga man man ändå inte äter.
bakat egna semlor: Verkligen inte.
luktat svett och tyckt att det är charmigt: Det måste jag nog påstå att jag inte har.
blivit så äcklad av en annan person att du kräkts: Haha, va? Nej. Lite bättre sammanhållning med mig själv än så har jag allt.
rakat av allt håret på huvudet: Nej. Och tänker inte göra det heller.
rakat bort ögonbrynen: Känns lite ogenomtänkt att göra det och jag gör aldrig ogenomtänkta saker.
ätit middag med en lärare: Nej?
hälp en gammal dam att gå över gatan: Är väldigt sällan gamla damer närvarande när jag passerat gator så nej.
muckat gräl med en skinnskalle: Nej.
åkt ambulans till akuten: Verkligen inte.
konverterat till islam: Det har jag inte gjort.
vad är det för färg på byxorna som du har på dig: Jag har en klänning på mig. Den är blekgul för de intresserade.
vad lyssnar du på just nu: Lillebrors musiksmak i bakgrunden samt lågt TV-ljud. Men har lock för ena örat så allt är dovt.
vad gjorde du igår kväll: Jag såg på Speedway - och jag gillade det!
vad åt du senast: Hemmagjord "svensk kebab" med pommes till.
hur är vädret hos dig nu: Det är natt och kolsvart så ingen aning.
den senaste du snackade med i telefon: Någon i receptionen hos tandläkaren.
det första du lägger märke till hos någon av det motsatta könet: Jag vet inte, men tror att leende har stor inverkan.
vad har du på dig: Ja som jag nämnde så bär jag en blekgul klänning.
hur mår du idag: Jag är trött samt irriterad över örat.
vilken är din favorit dryck: Isvatten.
favorit alkoholbaserade dryck: Skogsbärscider.
hårfärg: Ljusbrun.
ögonfärg: Beror på vem man frågar. Endel säger grå/blå andra grå/gröna; men vi kan säga grå.
soluppgång eller solnedgång: Beror helt på sammanhang.
syskon: Lillebror.
favoritmånad: Maj!
favoritmat: Grillad kyckling. Någon filevariant, inte sådan man köper färdiggrillad.
senaste filmen du såg: Wallander, Jokern. Sämsta hitintills.
favorit dag: Vet inte.
är du för blyg för att bjuda ut någon: Anser att det är killens uppgift.
favoritlåt: Ingen aning. Varierar dagligen.
sommar eller vinter: Mitt emellan.
förhållande eller one-night stans: Det beror på.
tillsammans med någon just nu: Nej.
hur bor du och med vilka: Snart ensam i Lkpg.
vad läser du för böcker: Allt möjligt.
kan du nudda näsan med tungspetsen: Det tror jag inte.
kan du korsa ett öga åt gången: Nej, jag kan inte ens kolla med båda mot mitten samtidigt.
är du romantisk: Nja. Beror kasnke på personen?
kan du säga att du är lycklig: Inte nu, kanske snart.
vad har du för färg på tandborsten: Rosa tror jag att den är. Hjälp, varför minns jag inte det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback