Lista om allt och ingenting, men absolut om mig.

Ditt namn: Therese.
Längd: 168 cm utan klackar.
Spelar du något instrument: Nej, men jag självlärde mig "Lille Katt" och halva "Köp varm korv" på piano!
Vem är snyggast: Jag!
Vem vet mest om dig: Det beror lite på hur man ser på det.
Vad vill du ha just nu: Ett jättestort glas med iskallt vatten.
Vilka sjukdomar har du: Ingen!
Fobier: Oj, jag är rädd för ungefär allt man kan vara rädd för och lite till. Värsta fobin är dock männsikor som dricker.
Känner du en snygg kille: Absolut.
Har du körkort: Nej, men jag har tagit nio körlektioner - för ungefär ett år sedan.
Åsikt om jultomten: Äcklig snuskgubbe.
Vill du gifta dig: Ja, om mr Charming frågar.
Tycker du att du är attraktiv: Ja.
Din hårfärg och frisyr: Har ljusbrunt hår, och får blondare slingor på sommaren. Läskigt fult uppklippt med utväxande lugg, men uppklippningen blir bättre om man sätter upp det övre håret.
Skolväska just nu: Har ingen spec, använder handväska. I torsdags hade jag dock min... lila?
Har du glasögon: Japp. Varit glasögonorm ändå sedan jag var fyra. Har dock använt linser offentligt sedan jag gick i åttan ungefär.
Hur ser din plånbok ut: Den är från
Friis & Co och är alldeles underbart fin. Är brun med gulddetaljer. Känns nästan lite hästig, lite engelsk adel ute på rävjakt?
Favorittv-program: Hm, Heroes eller Shark.
När ska du festa nästa gång: Förmodligen never? Sysslar inte med sådant.
Vad köpte du senast: En eyeliner i färgen SOOT.
Hur mycket pengar har du: Inte så mycket som jag skulle ha velat ha.
Hur svarar du i telefonen hemma: Svarar sällan för F brukar rusa till telefonen men om det händer så är det väl något i stil med: "Ja, det är Therese."
Stjärntecken: Oxe.
Ögonfärg: Beror på vem du frågar. Grå/grön elternativt Grå/blå. Själv säger jag grå.
Kroppsform: Kvinnlig.
Kall favoritdricka: Vatten!
Varm favoritdricka: Chocklad.
Alkoholhaltig favoritdricka: Kopparbergs Skogsbärscider.
Säger ofta: "Bara på onsdagar."
Saknar du någon: Ja!
Senast sedda film: Rat Race - och jag skrattade så jag nästan dog!
Hur känner du dig nu: Trött och törstig.
Kan du laga mat: Ja.
Vad pluggar du: Sista månaderna på gymnasiet!
Vad tycker du om fötter: Att det är kroppsdelen Gud kunde ha glömt bort att skapa.
Är du smart: Ja.
Snarkar du: Nej, men jag pratar och rör mig extremt mycket - har jag hört.
Är du aktiv i skolan: Så mycket som krävs för att få bra betyg, okej jag försöker i alla fall vara så aktiv hela tiden. Blir mest panikplugg kvällen innan. eller, det blir alltid så.
Lesbisk: Nej det tror jag inte.
När och varför grät du senast: När jag bråkade med honom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback