Dagens..

Dagens vill ha: Utan att gå in på detaljer så har det med längd att göra.
Dagens klädsel: Mjukisbyxor, gult linne.
Dagens smink: Nada, om inte idominsalva till läpparna räknas det vill säga?
Dagens frisyr: Slarvigt uppsatt med snodd och ett spänne för luggen.
Dagens händelse: Att jag sov ända till klockan tio! 
Dagens låt: Inte lyssnat på någon musik, men tänkte på Rules av Shakira förut - var den sista jag hörde innan jag la mig.
Dagens planer: Att göra absolut ingenting, eller på sin höjd hämta ett glas vatten efter att jag skrivit klart det här.
Dagens saknad: .
Dagens dummaste: För tidigt på dagen för att utnämna det, men hitintills ingen.
Dagens sjuka: Trötthet.
Dagens drog: Isvatten.
Dagens roligaste: minns inte vad det var men skrattade åt något vid frukosten.
Dagens favorit: Isvatten.
Dagens köp: Ingen som tur är. Mest på grund av att jag varit i hemorten nästan hela dagen hitintills.
Dagens godis: Usch.
Dagens humör: Lat?
Dagens ord: Snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback