4.

Fyra jobb jag haft:
Eh... alltså. Har stått i fotbollskiosken på lillebrors matcher plus kassan på lillebrors klassloppis.

Fyra filmer jag kan se om och om igen:
Oj, svårt finns många som är värda flera tillfällen att ses men för att nämna fyra:
Man on fire; Tomten är far till alla barnen; She's the man; Silent Hill

Fyra ställen jag bott på:
Linköping, Gotland, (CityLodge Sthlm, HotelTenerife)

Fyra TV-program jag älskar att titta på:
Heroes; Shark; NCIS; Missing.

Fyra platser jag har semestrat på:
Teneriffa; Sälenområdet + Stöten; Småland; Göteborg.

Fyra webbsidor jag besöker dagligen:
blogg.se; blog.nbc.com/ross_blog; google.se; starlounge.msn/aftonbladet.

Fyra favorit-maträtter:
Grillat kött; min egna lasagne; kyckling med rocculasallad; kycklingpastasås med färsk pasta till.

Fyra ställen jag hellre skulle vilja vara på just nu:
x säng; skidbacken; blå lagunen; fasters sommarstuga med släkten


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback