Lite info om läget? 13/8 -06

DAGENS:
klädsel:
Kjol och linne.
frisyr: Slarvigt uppsatt med klämma.
låt: Nöjd - Veronica Maggio.
tv: Har bara sett på Frost dvd:n man fick med expressen + lite av So You Think You Could Dance.
vill ha: En fungerande mp3!
tråkigaste: Hm...
roligaste: Hm...

SENASTE PERSON SOM:
sov i din säng: Haha, jag :P
såg dig gråta: Ingen aning.
fick dig att gråta: Ingen aning.
fick dig att börja skratta: Kommisarie Frost.
du gick på bio med: Kan det ha varit Anna?
du gick på stan med: Anna.
skickade ett e-mail till dig: Fredrik.
skickade ett sms till dig: Nicke (vad jag vet, var längesen jag tittade).
skickade ett lunarinlägg till dig: Ingen aning är aldrig där + att jag accepterar inte inlägg.

HAR DU NÅGONSIN:
sagt "Jag Älskar Dig" till en pojkvän och menat det: Nej.
bråkat med ditt husdjur: Ja, jag och Niniz hade väl våra duster. Men var ju för att han blev knäpp så tar inget som helst ansvar för det.
drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag: Inte vad jag minns.

EXTRA STUFF:
Vad är du mest rädd för: Att mina lockar ska ha gått ur! :P
Var vill du gifta dig: Vill nog inte gifta mig.
Vem hatar du verkligen: En av mina närmaste.
Varit kär: Nej.. Eller.. Äsch.
Har du ett jobb: Inte vad jag vet, och ifall jag har ett så får jag inte betalt!
Gillar du att ha folk omkring dig: Beror helt på folket, men oftast: Nej.
Är du ensam nu: Ja, annars hade jag väl inte suttit här?
Låtar som fastnar i ditt huvud ofta: Alla som jag hör, är tyvärr väldigt lättpåverkad. Just nu är det dock Nöjd med Veronica Maggio.

FAVORIT:
Typ av musik: Beror på humöret, men just nu - gärna lite Panic! at the disco eller Nelly Furtado.
Parfym: Escadas
Pacific Paradise och Lacostes Tuch of Pink
Månad: Maj.
Mat: Grillat?
Dricka: Isvatten.
Tidning: Läser inte så mkt tidningar. Eller jo, aftonbladet.se.
Film: Man on Fire.
Djur: Måste svara delfin.

DE SENASTE 24 TIMMARNA, HAR DU:
Gråtit:
Nej.
Köpt någonting: Nej.
Varit sjuk: Nej.
Sjungit: Ja.
Sagt "Jag Älskar Dig": Nej.
Velat säga till någon eller några att du älskar dem: Nej.
Träffat någon ny: Nej, är ganska ont om sånna här hemma.
Saknat någon: Ja.
Kramat någon: Nej.
Kissed someone: Nej, tack gode Gud! Är ju hemma!
Ätit: Ja?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback