I väntans tider...

Höger- eller vänsterhänt: Högerhänt!
Humör just nu: Förvirrat.
Favoritgodis: Är faktiskt inte så mycket för godis. Geicha kanske?
Är det nåt du absolut inte äter: Ja, bl a ärtsoppa och gröt! Absolut inte kanel!
Kläder just nu: Det är alldeles för pinsamt för att sätta i pränt, men mycket vitt - så mycket kan jag väl säga.
Musik just nu: Ingen, är helt tyst här - förutom tangetnedslagen då.
Sommarplaner: Lite tidigt att planera sådant nu kanske.
Saft eller alkohol: Avskyr saft, men är ändå det självklara valet.
Hur många kuddar sover du med: Två.
Favoritväder: Sådant där fint frösommar väder när allting är precis lagom.
Morgon- eller nattmänniska: Morgon - är hopplös som nattmänniska.
Sparare eller slösare: Det beror på... Mest sparare tror jag, fast kanske inte så mycket.
Kommer du ihåg din första kärlek: Tyvärr, trots att jag ligger i för att förtränga honom.
Tror du på mirakel: Nej. Inget kommer gratis.
Hur många barn vill du ha när du blir stor: Så här på rak arm? Så några som möjligt.
Bio eller promenad: Beror väl på sällskapet?
Rädd för insekter? Ja! Ett av kraven på min lista över pojkvänsegenskaper är "utmärkt insektsdödare - speciellt rörande spindlar.
Största svaghet: Att jag inte alltid lyssnar på min logik.
Det här är jag bra på: Hm, får nog ändra mitt "största svaghets"-svar. Eller nej föresten. jag har bra självförtroende och låter aldrig folk köra över mig - även om de kanske tror att de kan.
Chips, morötter eller godis? Morötter.
Pizza eller hamburgare? Hambrugare.
Skriver du dagbok? Nej, jag har försökt några gånger i yngre dar, men lyckades aldrig hålla det vid liv.
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Jag skulle vilja pierca mig...
Stökigt eller välstädat? jag önskar verkligen att jag kunde svara välstädat - det låter så mycket bättre. Tråkigare, men bättre.
Är du rädd för blod? Nej, inte vad jag vet.
Saltar du på maten? Tyvärr.
Gillar du att sjunga? Älskar det - dock inte offentligt.
Anser du att du är stark? Ja. I alla fall psykiskt. fysiskt är jag nog ganska värdelös. Men jag anser att tjejer med muskler är B.L.Ä så mig skadar det inte.
Brukar du sola? Nej, har inte tålamodet till det, plus att jag inte gillar värme så mycket.
Vad gör du om du får hicka? Gnäller?
Kaffe, te eller inget? Inget!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback