Ditten och Datten

Sommar eller Vinter
Stockholm eller Göteborg
Klackar
eller Inte
Lost eller Topmodel
Hårband eller Diadem
Topshop eller H&M
Kolsyrat vatten eller Vanligt vatten
Nötkött eller Kyckling
Hemmakväll eller Utekväll

---

Skulle du kunna tänka dig att delta i en dokusåpa? Beror väl på, inte i något patetiskt som BigBrother i alla fall.
Vilken årstid tycker du bäst om? Då när det precis är på väg att slå över från vår till sommar - då är allting lagom.
Brukar du sjunga i duschen? Nej, men överallt annars hemma.
Vilken sport tycker du är roligast att se på tv? Eh... Svårt att säga, väldigt ointresserad av sport. Förut gillade jag simhopp väldigt mycket. Tennis är okej.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Nej, det man känner då är någonting helt annat - nämligen lusta! haha
Vad är viktigast för dig? Att det inte är några spindlar där jag sover?
Laddar du hem musik och film från internet? När tillfälle ges ja.
Vad skulle du göra om du vann en miljon kronor? Flytta hemifrån!
Vad är det bästa med julafton? Gillar inte julen.
Tänker du mycket på ditt utseende? Det gör väl alla?
Vad får dig att slappna av? Musik.
Är du mörkrädd? Ja!
Vilken färg är snyggast? Lite för gammal för att ha favoritfärg!
Tycker du matte är svårt? Beror väl lite på vilken sorts matte vi pratar om.
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? Nej, föredrar att inte ha det. Känns så patetiskt och wannabe.
Vad skulle du helst vilja vinna i en tävling? Pengar? Massor av pengar.
När går du upp ur sängen en typisk helgmorgon? Niotiden? Ibland tio.
På vem/vad avreagerar du oftast din ilska? Någon som är online på msn.
Tycker du rökning/snusning borde förbjudas i lagen? Nej, vill folk förstöra sig själva och stinka skit är det väl deras val.
Har du piercing? Nej, eller jag har ju hål i öronen - men det är ju inte samma sak.
Bråkar du och dina syskon ofta? Nej, sjukt sällan faktiskt. Fast F har börjat få lite pubertitetsryck.
Vem är den viktigaste personen i ditt liv? Jag?
Läser du ofta böcker? Periodvis, ja.
Vad föredrar du för sorts filmer? Läskiga.
Vad slösar du mest pengar på? Oj. På struntsaker som jag tänker att det måste jag bara ha, till exempel ritpennor. Sedan går det en dag eller två sedan är de bortglömda.
Vill du gifta dig? Nej, tror inte det.
Vill du ha barn? Nej. men ifall jag skulle få så vill jag först ha en pojke, sedan två tvillingflickor.
Vilka tvprogram som går just nu har du fastnat för? Oj. Navy och Topmodel?
Vilka länder har du varit i? Norge och Spanien - Teneriffa.
Vilka husdjur har du haft innan? Kanin och slöjstjärtar.
Är du bra på att laga mat? Ja!
Var badar du helst? Blå lagunen.
Vad dricker du för alkohol? Ingen - ibland skogsbärscider.
Vilka djur är du mest rädd för? Orm?
Vad tycker du om monarkin? Det är väl bra.
Vilka språk kan du? Svenska, engelska och så kan jag presentera mig och säga att jag inte har några husdjur på tyska.
Har du någon gång skadat dig allvarligt? Ja. Once.
Vilken kändis är hetast? Oj. Ehh.. Försöker komma på någon men det står still. Var dock sjukt kär i Spike i Buffy, gälls det?
Gillar du att dansa? Haha, nej.
Vad har du för klädstil? Fint?
Är du flygrädd? Nej inte direkt. Bara flugit en gång, var nervös vid starten då.
Vad tycker du om rökförbudet på krogen? Är aldrig på krogen så gör mig det samma. Är väl nice för ickerökarna?
Vad dricker du helst när du är törstig? Isvatten.
Vilken är din favoritglass? Oj. ICA vanilj men oboypulver.
Tror du på ett liv efter döden? Vet inte, tror inte det.
Vilket kaffe sörplar du helst? Inget.
Vilket mobilmärke föredrar du? Spelar ingen roll så länge mobilen är het, har Nokia nu.
Vad har du för personlighet? Kylig.
Har du varit deprimerad? Yes.
Tycker du om sushi? Aldrig smakat.
Tror du på livslång kärlek? Nej, eller kanske, eller jag vet inte. Fråga igen när jag dör.
Vad äter du helst när du ser på film? Brukar inte äta något då, eller när jag såg på film idag så åt jag apelsin? Fast det var inte så bra eftersom att jag äter med sked så man förlorade fokus på filmen - men det var gott!
Lever dina föräldrar tillsammans? Ja.
Skulle du vilja träna någon typ av kampsport? Nej, men vore ju bra att kunna lite självförsvar.
Har du tandläkarskräck? Nej.
Har du någongång haft självmordstankar? Ja, det har väl alla?
Vilken hårfärg har du naturellt? Ljusbrunt.
Biter du på naglarna? Nej.
Är du beroende av något? Is.
Vilka internetsidor besöker du varje dag? Oj är helt olika, men något jag aldrig missar är google.se efetrsom att det är min startsida?

---

Nöjd med: Mig.
I: ?
Skor: Älskar mina gula från din sko!
Dricker: Oftast isvatten.
Borde: Bli kär? Känns som om det är dags att växa upp och testa på det nu!
Äter: Inget just nu, men hade gulasch(eller hur det nu stavas)soppa idag till middag.
Kläder: Just nu så vågar jag inte säga vad jag har för det är så hemskt, men ute i den riktiga världen - fint och feminimt.
Läser: Janet Evanovich serien om stickspåraren, just nu så har jag dock gjort ett avbrott med boken Krockad av Mikael Vestlin. typisk killbok, men har man väl börjat så har man. Är inte så dålig.
Sover: Oftast om nätterna.
Har: En sönderklippt tröja på mig.
Senaste inköp: Oj. Jag minns nog inte, eller jo ett anteckningsblock med helvita sidor.
Funderar på: Mycket.
Längtar: Oj. Efter...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback