Upside down.

  För fullstor version, klicka här.
 
Jag får kanske döpa om det här till annuentorsdag, för nu är det torsdagstema igen och här är jag. Veckans tema var svart och tydligen tycker jag att svart är det samma som något som är uppochnervänt. Nej, jag vet inte. Jag hade egentligen en väldigt, väldigt mörk bild i åtanke men så när jag fick den här idén gick det inte att stoppa. Och den utstrålar ju inte sol- och badfyllda dagar direkt så jag tycker den passar in.
 
Jag har faktiskt målat den upp och ner, Bekanten kom förbi mig när jag satt och höll på med den och undrade varför jag inte bara målade den åt rätt håll för att sedan vända den. Och, ja. Visst hade det varit ett alternativ, men ärligt talat kändes det fel. Ska det vara uppochner så ska det vara det hela tiden.
 
Veckans tema sattes av lady thirty och det är där fler bidrag hittas.

Kommentarer
Postat av: LADY THIRTY

Snyggt!
Det är en konst bara att måla upp och ner :)

Svar: Tack! Ja, det var lite avigt =)
therese

Postat av: Fossan

Vad imponerande att du målade den upp och ner! Snygg!

Svar: Tack! =)
therese

2014-10-02 @ 17:40:16
URL: http://fossan.se
Postat av: Mikaela

Snyggt!

Svar: tack!
therese

2014-10-02 @ 23:27:22
URL: http://bympv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback